NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

A fost frumos - Poezia de duminică

a fost frumosA fost frumos


de Corina Nica


Îți amintești, iubirea mea, de zilele acele

În care-am fost numai noi doi, străini de orice vrere?

Mă-nfiora prezența ta și fiecare șoaptă

Părea un basm, mă fermeca și mă făcea-nțeleaptă.


De glasul tău îmi amintesc ca de o mângâiere

Și mi-aș dori și azi să-mi fii o dulce adiere,

Cum altădată m-ai iubit, să mă alini în versuri

Să-ți gust sărutul nesfârșit, din alte universuri.


Pe mână am inelul tău și-n gând o amintire,

Despre noi doi și o poveste dulce de iubire.

Și dacă încă mă iubești să-mi dai un semn, o floare,

Sau ce vei crede potrivit cu dragostea mea mare.


De mult tot vreau scrisoarea mea să fi ajuns la tine

Aștern câteva fraze-n ea, apoi s-o rup îmi vine.

Dar te invit să-mi vii măcar în umbra unor vise

În care eu zâmbind te-aștept cu brațele deschise.



A fost frumos - Poezia de duminică

4 comentatori

Diana Sunday, March 23, 2014 at 7:48:00 PM GMT+2

Incepe sa-mi placa aceasta"sectiune". Mi-a placut si Galceava cu viata si acum descopar inca o poezie frumoasa, a aceleiasi scriitoare.

Corina Sunday, March 23, 2014 at 8:16:00 PM GMT+2

Foarte frumoasa poezia :)

anca Monday, March 24, 2014 at 6:19:00 PM GMT+2

desi poezia nu e punctul meu forte, imi place.. suna bine, sensibil, fara a fi prea siropos

Daniel Sunday, March 30, 2014 at 8:46:00 PM GMT+3

Poporul asta din care ne mandrim ca facem parte a fost de milenii sensibil la frumos. Nu stiu ce s-a intamplat, de la o vreme, de a inceput sa ne placa uratul... Ar trebui sa incepem sa mai citim poezie...

Dofollow Blog