NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Escalada si offroad

Fiind pasionat atat escalada, dar si de offroad, anul acesta sunt intr-o dilema foarte mare intrucat nu stiu daca sa merg la escalada sau la offroad. Desi cand am fost la escalada Bucuresti a fost foarte distractive si antrenant, tot mai mult mi-a placut offroad Dobrogea. Daca ar fi sa aleg, cu siguranta as allege offroad-ul. Treaba urata este insa ca pentru a merge la offroad, trebuie sa ma deplasez pana in Dobrogea, in timp ce pentru escalada nu trebuie sa ma deplasez mai mult, fiindca sunt cluburi de escalada si in Bucuresti.

Asa ca sunt intr-o continua dilema, daca sa ma duc la offroad in Dobrogea sau la escalada in Bucuresti. Pana saptamana viitoare trebuie ma hotarasc si sa ma mobilizez, intrucat peste doua saptamani trebuie sa-mi anunt prietenii unde m-am hotarat sa mergem, ca sa se pregateasca si ei. Cred ca, desi trebuie sa ma deplasez pana in dobrogea, am sa aleg offroad-ul, intrucat mi-ar prinde o excursie acum. Sper sa fie si prietenii mei de acord si, in caz ca nu le convine, am sa aleg escalada in Bucuresti.
Recomand escalada in bucuresti pret si offroad dobrogea smartexperiente. 

0 comentatori

Dofollow Blog