NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cântec de prunc părăsit - Poezia de duminica

Cântec de prunc părăsit


de Corina Nica


M-am născut nedorită

Ca mulţi dintre voi.

Viaţa mea e o clipă,

Joc de raze și ploi.


Mă privea astăzi maica,

Și la sân mă hrănea,

Dar apoi, crudă-i soarta,

Fără milă, pleca!


Intr-un leagăn, străină,

Plâng și-acum după ea.

De-i vedea-o, suspină,

Spune-i dragostea mea.


Mi se-aștern vise sumbre,

Mă așteaptă ani grei

De lumini și de umbre

Fără zâmbetul ei…



Cântec de prunc părăsit - Poezia de duminica

0 comentatori

Dofollow Blog