NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Guess the time. Sau ia-ti ceas

Zilnic fac în jur de 100-150 de kilometri. E mult, e puţin, rămâne discutabil, după preferinţele fiecăruia de a-şi pierde vremea sau de a-şi folosi timpul la maxim Şi aici intrvine ceea ce vreau să îţi spun.
Eu consider că îmi folosesc timpul la maxim, însă unul dintre prieteni mi-a spus, nu sugerat, că îmi pierd vremea cu plimbările multe. Ei bine, îl contrazic. Pentru a măsura timpul, însă, folosesc un ceas. Care ceas este pe ducă deja. Era unul ieftin de n-sprezece lei, din piaţă, cred. Şi pentru că ceasul din setul de ceasuri primit cadou la nuntă nu mai funcţionează, sunt nevoit să îmi cumpăr altul. şi nu va fi unul oarecare.
Stiu deja că de Black Friday imi iau ceas de pe Ceasmania.ro, motivele fiind extrem de simple. Îmi sunt simpatice acele ceasuri Guess bărbăteşti de pe paginile lor. Şi sunt pe măsura ... buzunarului meu din zilele acestea. Să nu spuneţi că vorbesc prostii. Am intrat pe pagina BB collection, iar ceasul Guess ce l-am ales este la preţul de 850 de lei. În magazinul de ceasuri Guess Ceasmania.ro este, la Outlet, la preţul de 425 de lei. Bună afacere, nu? Şi cu timp la mine, şi cu bani la mine, şi cu un ceas frumos şi de marcă. 
Bun, aici mai este un mic secret ce am să-l împărtăşesc cu tine. Ceasmania.ro (de fapt, Firma KayaTime SRL,) ca unic distribuitorîn România al mărcii Guess, este chiar cel ce livrează ceasuri altor magazine, printre care şi cel menţionat mai sus. De aceea există aceste diferenţe mari. 
Acum că ai aflat şi asta, nu îţi rămâne decât să te gândeşti cu ce vrei să îţi măsori timpul. Că este timp pierdut sau folosit din plin, rămâne la latitudinea ta. Trebuie doar să îl măsori cu ceva, iar eu îţi sugerez să o faci cu una dintre acele ceasuri Guess ce le găseşi la ceasmania.ro. Căci eu aşa voi face!

4 comentatori

klador Wednesday, November 26, 2014 at 3:41:00 PM GMT+2

Chiar nu stiam de site-ul asta de pe care iti achizitionezi ceasul Guess,vad ca au preturi foarte bune fata de alte magazine.

Mara Monday, December 8, 2014 at 4:50:00 PM GMT+2

Arata foarte bine...si pretul este chiar ok comparativ cu alte site-uri.

Ana Thursday, December 18, 2014 at 3:37:00 PM GMT+2

Un ceas frumos la un pret accesibil.

Mariusica Tuesday, August 7, 2018 at 2:32:00 PM GMT+3

Ceasul este frumos din punct de vedere al designului si are multe functii, din cate vad merita achizitionat, mai ales datorita pretului.

Dofollow Blog