NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Sorry, copilul tau va muri - Campanie de constientizare

Sorry, copilul tau va muri – Campanie de constientizare in Noua Zeelanda


Copilul tauZilele trecute a fost lansata in Noua Zeelanda, daca nu gresesc, o campanie de constientizare asupra atitudinii preventive din timpul condusului. Impactul videoclipului este major, tocmai pentru ca este REAL, cu 3 milioane de vizualizari in 4 zile.


In zona Brasovului nu mai spun care este procentul celor ce constientizeaza ca si cel de langa tine poate gresi. Iar daca este un accident cu victime, te trezesti cu un dosar penal pentru omor din culpa. Si tot la capitolul constatari este si aceea trista, ca, desi ai lipit pe luneta un sticker cu “Copil la bord”, cei din spatele tau te “imping” in tot felul de manevre, claxoane si alte porcarii si sicane.


Ultimul destept a fost unul care nu a pastrat distanta fata de mine. Eu a trebuit sa franez brusc, la o trecere de pietoni (conjunctura – microbus din spatele caruia a aparut un pieton grabit). Cel din spatele meu a evitat in ultima clipa coliziunea, apoi m-a depasit pe dreapta si … a franat brusc in fata mea. Bine-nteles, daca nu il evitam, era vina mea pentru ca nu am pastrat distanta regulamentara fata de el!!!!


Dar sa vedem videoclipul in cauza:



Trist dar adevarat. Dialogul celor doi nu mai trebuie tradus, orice limba vorbesti tot intelegi. Cea mai trista este replica aceea:


“- Imi pare rau, am viteza prea mare!”


Asa ca fiti vigilenti si atenti, si cei de langa tine pot gresi. Fii tu acela care doarme linistit noaptea. Nu vei fi nevoit sa spui: ‘Sorry, copilul tau va muri”.



Sorry, copilul tau va muri - Campanie de constientizare

3 comentatori

Daniela Monday, January 13, 2014 at 6:10:00 PM GMT+2

Este o mare problema cu educatia din trafic. Mai ales cu pietonii copii sau adulti ies alergand de dupa colt si fug pe trecere. Eventual sa fie si gheata pe jos pentru un tablou complet. Deci..atentie la neatentie.

Dany Monday, January 13, 2014 at 7:16:00 PM GMT+2

Campania chiar ajuta daca lumea percepe asa cum ar fi normal o astfel de campanie, majoritatea sunt indiferenti..

Laurentiu Tuesday, January 28, 2014 at 11:49:00 AM GMT+2

Am impresia ca astfel de campanii pot sa ne aduca cu picioarele pe pamant.

Dofollow Blog