NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ghidusul din mine

Draga Joe,
Sunt bucuros sa aud ca doresti sa te reintorci in vizita in tara noastra. Stiu ca ultima ta vizita a fost plina de "mici" surprize, incepand de la masina inchiriata si terminand cu intarzierile mijloacelor de transport in comun ce te-au facut sa intarzii de la intalniri importante.
De data aceasta, parintii tai pot veni linistiti la tratament pentru o saptamana la Covasna, pentru ca acest mic orasel a inceput sa se dezvolte. Conditiile de cazare si tratament sunt din cele mai bune, si sunt sigur ca vor fi multumiti, intr-atata incat sa revina si anul viitor.
Cat despre programul tau, dupa ce vizitam Bucurestiul, si toate obiectivele culturale ce ti le-am trimis in scrisoarea precedenta (nu are rost sa detaliez aici, multe dintre ele le-ai vazut sau ai auzit de ele in intreaga lume), am placerea sa te informez ca nu numai ca vom putea vizita cetatea Brasovului si a imprejurimilor, ci chiar vei avea si onoarea de a putea canta la acea orga renumita de la Biserica Neagra din Brasov (stiu ca este una dintre visele tale inca de cand ai terminat studiile de la conservator).
Astept cu nerabdare sosirea ta.
Cu drag,
NG.

Draga NG,
a fost o mare surpriza pentru mine ceea ce ai scris. Inca nu imi vine sa cred ca voi putea vedea atatea, ca ma voi putea odihni si, totodata, reincarca spiritual.
Da, intr-adevar, am avut mci probleme la ultima vizita, dar incerc de pe acum sa caut sa rezolv transportul in mod cat mai convenabil, intrucat sunt multe obiective si distante destul de mari de acoperit. Totusi nu as dori sa cheltui sume imense numai petru a fi in program.
Cu drag,
Joe.

Draga Joe,
imi cer scuze, am uitat sa precizez ca partea de transport este rezolvata, vom apela la o firma Autonom de inchirireri de masini, ce are 800 de autoturisme in 30 de locatii din 21 de orase, astfel ca nu va trebui sa iti bati capul cu dusul inapoi al masini la Bucuresti si calatoria cu trenul prin alte parti.
Cu drag,
NG.

Draga NG,
multumesc pentru scrisoare. Am verificat si este chiar ceea ce caut pentru transport. Am discutat si cu parintii mei si vom sta mai mult in Romania, in timpul si dupa tratamentul lor vom mai merge in cateva locuri prin tara, unde nu am reusit sa ajung data trecuta. Deja am inceput sa impachetez. Abia astept sa sosim la voi.
Cu drag,
Joe.


P.S. Acest articol participa la a IV-a etapa a competiei SuperBlog 2011.

1 comentatori

cura de slabire Wednesday, November 30, 2011 at 12:48:00 PM GMT+2

apropos... am vazut ca ai cateva bloguri din competitia superblog 2011, ce ai facut? ai luat vreun premiu ceva?

Dofollow Blog