“Cum poate un manager (citiți guvernant) al acestei țări
să funcționeze după două standarde de calitatea și aspirație? Când vine
vorba despre persoana sa – să selecteze cele mai scumpe, aspiraționale
și reputate branduri (de la Hermes la Ferrari, de la licee elvețiene la
Spitalul Charite din Berlin, de la Rolex la Mandarin Oriental Hotel),
iar când vine vorba despre țara în care trăiește și pe care trebuie să o
conducă spre o viață mai bună a celor care i-au dat voturile, să aleagă
doar second hand, fals și făcături?”
Aneta Bogdan, Branding pe frontul de Est
Recenzii (chiar va recomand sa cititi articolul, comentat chiar si de autoarea acestei carti):
Recomand cartea oricui doreste sa afle mai multe despre branding-ul romanesc si oricui doreste sa intre in publicitate sau branding.
Studentilor la marketing (si la ASE in general) le-as pune cartea pe lista de lecturi obligatorii.
Intregul pasaj legat de pozitionare este un deliciu. Atat din punct de vedere al utilitatii textului in explicarea conceptului de pozitionare cat si din punct de vedere al structurarii ideilor.Daca te-au convins aceste randuri, cumpara Branding pe frontul de est - Aneta Bogdan.
3 comentatori
Cum pot intra si eu in posesia unui exemplar. multumesc!
Dai click pe titlul cartii, chiar prima fraza. Te va duce la magazinul on-line, de unde vei putea face comanda.
tre sa fie interesanta cartea!
Post a Comment