NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Capace de roţi Tico 12 inchi, altele decat cele Daewoo

Capace de roti pentru Tico 12 inchiIn orice magazin de piese auto, daca intrebi de capace de roţi Tico, eşti servit, în general, cu capace de roţi de Matiz, cele de 13 inchi (am păţit şi mai rău, în catalogul lor, cureaua de alternator de Tico este trecut cu codul de curea de alternator de Matiz -aşa că oricum faci două drumuri).


S-a înstrăinat faptul că Tico are roţi de 12 inchi. Şi chiar dacă au capace de roţi Tico, eşti servit cu cele standad, cu sigla Daewoo pe ele. Aşa că am trecut la o căutare, să găsesc ceva mai diferit, care nu strigă de la o poştă: “Sunt Daewoo!”.


Prima impresie: nu se prea găsesc capace de roţi Tico 12 inchi. Am trecut în revistă cam tot ce este în România pe online, dar am găsit doar două modele.


Modelul acesta, care chiar îmi place, de capace de roţi Tico, îl găseşti la eMag, printr-un partener de-al lor, ceea ce înseamnă că livrarea durează cu vreo 2-3 zile ma mult. Dar nu este bai, comandă cu încredere. cât timp mai au pe stoc. Nu sunt chiar foate scumpe .


Arată forte bine şi sper că sunt dure aceste capace de roţi Tico, întrebarea mea este însă alta: Sî vopsesc jenţile de la Tico în negru, pentru ca aceste capace pentru roţi de Tico să contrasteze frumos?


Mda, chiar şi acele pagini “inteligente”, care te servesc cu tot ce poţi găsi pe net, ştiţi, cele cu comparatoare de preţuri, dau la căutare de capace de roţi Tico, capace, ce e drept ieftine şi frumoase, de … 13 inchi. Cine a greşit introducerea în baza de date a capacelor de roţi Tico, de peste tot am rezultate de capace de roţi de 13 inchi? Altă explicaţie nu am, şi eu chiar am nevoie de capace de roţi Tico!



Capace de roţi Tico 12 inchi, altele decat cele Daewoo

2 comentatori

plafar Tuesday, January 19, 2016 at 10:29:00 AM GMT+2

plafar

Turism în România Saturday, May 20, 2017 at 1:40:00 AM GMT+3

Mega Shop Online Românesc este mall-ul tău online! Peste 100 de magazine online românești la un loc. Articole, produse și accesorii de la A...la...Z. Este mai ieftin sa iți faci cumpărăturile online! >>> www.mero.info

Dofollow Blog