NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Bătrânețe - Poezia de duminică

Bătrânețe


de Corina Nica


Sunt mama voastră. E târziu

Nici cât e ceasul nu mai știu

Uitată zac într-un azil

Eu, care n-am niciun copil.



Nici cum mă cheamă nu mai știu,

Nici cine-i mort, nici cine-i viu.

Eu vă iubesc și-acum pe toți

Și fii și fiice și nepoți.


Încă în viață, fremătând,

Zi după zi petrec plângând

Mi-e toamnă, zic, sunt bine eu

Încă-l mai am pe Dumnezeu.


Voi cum o duceți? Tare-aș vrea

Copiii mei alăturea,

Dar vă-nțeleg, aveți dureri

Și multe, multe neplăceri.


Sunt mama voastră, n-aș putea

Să fiu cuiva povară grea.

Să mă iertați că mai trăiesc

Copiii mei, eu vă iubesc…




Bătrânețe - Poezia de duminică

0 comentatori

Dofollow Blog