NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Concediu cu ioteoCam

De cativa ani ma tot bate capu’ sa imi iau un concediu. Chiar vreau sa simt si eu ca traiesc. De 3 ani de cand lucrez la o importanta firma de marketing din Romania, nu am avut deloc timp pentru mine. Macar sa ies cu sotia la Mare macar 1 zi. Nimic. Uneori programul este asa prost, incat nici macar nu ne vedem acasa. M-am saturat. Am pus mana pe tableta si m-am interesat pe interent pentru o excursie la un Ocean, si fiindca este primul meu concediu, nu m-am uitat la bani. 

Am luat doua bilete tur-retur, am luat imbracaminte fara sa stie ea si intr-o noapte…am asteptat-o si i-am facut o surpriza. Cand a aflat ca am organizat totul si ca plecam, a fost asa fericita, incat 5 minute nu am oprit-o din plans. Pe final a intervenit totusi o problema. Ce ma fac cu hotii din cartier? Mie cam frica sa-mi las casa nepazita. Am intrat pe internet si am dat de IoteoCam, o firma de specialitate. 

Am intrat pe magazinul lor si am gasit fix ceea ce cautam. Camere video de supraveghere transparente si de calitate. M-a interesat sa filmeze FULLHD 1080p, iar pe timp de noapte, sa aiba infla-rosu ca sa fie eu mai sigur. Nu am stat foarte mult timp pe ganduri si repede am comandat. In 2 zile mi-a venit comanda si am instalat camera de supraveghere. Sincer sa fiu, nu am stat foarte mult sa instalez camera. 

Totul a durat 10 minute, iar cu tot cu setarile de WiFi, am instalat-o intr-un sfert de ora fara batai de cap. Camera functioneaza impecabil si am intarziat o zi doar ca sa vad eu cum se vede noaptea. Consider ca mi-am achizitionat cel mai bun BodyGuard din Craiova.

3 comentatori

Vlad Caruseanu Sunday, June 15, 2014 at 10:21:00 AM GMT+3

Si cum a fost in concediu?

Valy Tuesday, June 17, 2014 at 3:47:00 PM GMT+3

si eu de curand mi-am instalat o camera de supraveghere si sunt foarte linistit acum.

locuri de munca in strainatate Wednesday, June 18, 2014 at 10:54:00 AM GMT+3

este foarte buna o camera de supraveghere mai ales daca nu ai pe cine sa lasi acasa e foarte ok

Dofollow Blog