NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Boom-ul locuintelor: DREAM RESIDENCE

Toata viata mea am visat sa ajung si eu sa traiesc intr-un oras mare. Eu am crescut la tara si nu am avut mereu luxul de a alege ce este mai bun. Acum insa am reusit sa imi pun pe picioare propia mea afacere si pot spune ca sunt un om implinit. Mai vreau doar sa ma mut in Bucuresti unde sa traiesc cat mai bine alaturi de iubita mea. Imi place sa ii indeplinesc toate dorintele si ea vrea sa mearga la capitala.

O sa caut un apartament frumos pe care sa il cumparam doar pentru noi doi. Am vazut Dream Residence ansamblu rezidential sector 5, Bucuresti acum ceva vreme si mi se pare ca este un ansamblu rezidential destul de OK pentru mine. Acum insa vreau sa analizez destul de multe oferte inainte de a face o alegere finala. Nu vreau ca pe urma sa imi para rau de ce am facut.

Se pare ca cei de la Dream Residence 2 - Ansamblu Rezidential in sectorul 5 » au cele mai bune oferte pentru clientii lor si reusesc de fiecare data sa vina pe piata cu preturi speciale si foarte mici. Vreau neaparat sa imi cumpar un apartament si sa ma mut in Bucuresti.

Ma gandeam ca ar fi interesant sa imi fac si aici o afacere noua. Chiar ar fi ceva tare daca as da lovitura si in capitala cu o afacere geniala. Ma uitam acum ceva vreme pe net pentru Inchirieri de spatii comerciale in Bucuresti si nu mi se pareau prea mari preturile. Acum depinde foarte mult de zona in care este spatiul comercial. Cred ca in centru sunt mai scumpe locatiile dar sigur as putea sa fac o treaba buna. Chiar o sa iau in considerare si acest lucru ca nu se stie niciodata ce afacere prospera cel mai bine mai ales intr-un oras atat de mare. Sunt multe Apartamente » Ansambluri Bucuresti si cred ca voi putea sa imi iau in sfarsit un apartament de calitate unde sa pot locui cu familia mea pe viitor. Avem in plan si un bebe asa ca dorims a il crestem in conditii excelente.

10 comentatori

Alex Thursday, June 19, 2014 at 11:19:00 AM GMT+3

Un cartier in plina dezvoltare..oricum ai de unde alege in momentul in care te hotarasti sa iti cumperi o casa..

Mara Thursday, June 19, 2014 at 3:31:00 PM GMT+3

Par a avea preturi ok...dar zona..nu stiu ce sa zic de ea..

Alina Monday, June 23, 2014 at 3:32:00 PM GMT+3

Mai bine un apartament vechi in oras..decat unul nou intr-un cartier situat cine stie pe unde..fiecare acum ce nevoi are.

Mondo Monday, June 23, 2014 at 5:00:00 PM GMT+3

e bine ca apar tot felul de cartiere noi

Flori Tuesday, June 24, 2014 at 12:54:00 PM GMT+3

Sunt ok si cartierele noi..dar unele parca sunt prea la periferie..

Alisia Monday, June 30, 2014 at 1:57:00 PM GMT+3

Cartierele la periferie sunt si avantajoase si dezavantajoase. Sunt de multe ori linistite si retrase, dar alteori sunt pline de oameni pe care nu ni i-am dori. Parca mai tare as opta pentru un apartament in centru, chit ca e mai scump...

LoChef Sunday, July 6, 2014 at 7:01:00 PM GMT+3

Sunt mult mai convenabile apartamentele din periferie, asta daca iti permiti sa faci naveta la locul de munca

Diana Monday, July 21, 2014 at 11:27:00 AM GMT+3

Mai degraba as opta pentru unul mai in oras decat sa pierd ore zilnic in trafic..

Mira Wednesday, July 23, 2014 at 4:16:00 PM GMT+3

Prea se construiesc repede...cred ca nu este prea ok constructia in sine la apartamentele asta noi..dar acum depinde..

Mira Tuesday, July 29, 2014 at 4:24:00 PM GMT+3

Se tot construiesc blocuri noi..in Bucuresti chiar ai de unde alege.

Dofollow Blog