Optimizarea unui
site pentru Google se realizeaza in functie de anumite cuvinte cheie (acestea
pot fi si expresii, insa poarta denumirea de keywords), alegerea lor avand o
importanta enorma pentru intreg procesul de optimizare. In functie de aceste
cuvinte cheie, utilizatorii vor putea gasi in paginile motorului de cautare
site-urile optimizate. De aceea, cuvintele trebuie sa fie deosebit de relevante
pentru afacere. Procesul de alegere a cuvintelor cheie este unul care implica
mai multe instrumente online, o analiza profunda a site-ului si domeniului de
activitate si de asemenea, o analiza a concurentei directe. Regulile de
optimizare sunt destul de stricte, expertii SEO cu experienta fiind de
asemenea, constienti de toate schimbarile intervenite de-a lungul timpului in
procesul de optimizare. Insa, in ceea ce privesc cuvintele cheie, regulile au
ramas aceleasi, fie ca este vorba de relevanta lor sau de numarul de cuvinte
cheie alese pentru a optimiza un site Seo Monitor a lansat keyword tool, unealta seo
creata special pentru a ajuta in optimizarea cuvintelor cheie , pentru a vedea
densitatea cuvintelor cheie din siteul ta, o unealta creata pentru seo
specialisti si bloggeri.
Va recomand SEO monitor keyword tool !
0 comentatori
Post a Comment