NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Orice, la retroboutique

 Anul acesta am inceput facultatea, motiv pentru care am inchiriat un cumparat un apartament in Bucuresti impreuna cu fratele meu. Ei bine, zilele trecute vorbeam si ne faceam idei despre cum sa redecoram apartamentul, in special camerele (2) si bucataria.

Amandurora ne-au placut dintotdeauna obiectele de tip vintage, asadar am inceput sa cautam prin oras magazine cu acest specific.
Nu am fost prea multumiti deoarece preturile eram super umflate, iar produsele sincer nu meritau.
Ei bine, am inceput cautarile si online pe magazinele de tip, mai exact pe site-uri de tip eCommerce targetate pe aceasta nisa.

Nu am gasit foarte multe site-uri, dar unul ne-a 'sarit in ochi' dupa nume (retroboutique).
Am gasit pe acest site majoritatea articolelor de decoratiuni de care aveam nevoie, cum ar fi oglinzi decorative retroboutique si chiar ceasuri vintage retroboutique (ceasuri de perete oldschool).

Mi-a facut sincer placere sa cumpar de pe site-ul acela fiindca preturile erau foarte convenabile, iar produsele cu siguranta pe placul nostru.
Recomand oglinzi decorative retroboutique si ceasuri vintage retroboutique

0 comentatori

Dofollow Blog