NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Poezia de duminica 14 - Vis de august

Vis de august 
Corina  Nica

De liniște picură timpul încet 
Mi-e dor de al dragostei cântec, 
De tine mi-e dor și la tine la piept 
Aș vrea să-mi topesc iar un zâmbet. 

 Să intri în casă și ușa s-o-ncui 
Tihnit să cinăm ca bătrânii 
Să-ți spun ce n-am zis până azi nimănui 
Să fim fericiți ca nebunii. 

 O floare din glastră să râdă privind 
La toată povestea frumoasă 
Geloasă, o stea să se stingă timid 
Când pleci și rămân la fereastră... 


6 comentatori

Andrei Sunday, August 26, 2012 at 12:11:00 PM GMT+3

Dragutza poezie ! chiar merge de duminica !

Stafania Wednesday, August 29, 2012 at 5:12:00 PM GMT+3

Foarte draguta poezie, iar imaginea se potriveste perfect

Faildude Thursday, August 30, 2012 at 2:22:00 PM GMT+3

Uau, trebuie sa recunosc ca mie unul nu prea-mi plac poeziile. Insa asta m-a facut sa zambesc :)

Adi Thursday, August 30, 2012 at 5:22:00 PM GMT+3

Frumoasa poezie. Nu trebuie neaparat sa fie numai poezie de duminica

Malina Thursday, September 6, 2012 at 9:50:00 AM GMT+3

Poate suntem noi prea egoiti dar ingheta de genul asta nu am vazut la noi, spun asta pentru ca mi se pare oarecum simbolica.

Nistor Roxana Saturday, September 8, 2012 at 3:40:00 PM GMT+3

Super ok versurile si mesajul...

Dofollow Blog