NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Măicuţei mele - Poezia de duminică


Măicuţei mele


de Corina Nica


Te văd la fel, mi-s anii mulţi,

Tu știi cu inima s-asculţi

Orice speranţe aș avea

Sau căi răzleţe de-aș urma.

Zâmbești și crezi in adevăr,

Păru-ţi miroase-a flori de măr,

Incă mă-nveţi ce eu nu știu

Și ești aici, și nu-i târziu.

Incă mi-e dor să mă cuprinzi

Când cad, tu mâna mi-o intinzi,

De fiii mei când iţi vorbesc

Știi inainte să rostesc.

Tu toate le-ai trăit deja

Și in inţelepciunea ta

Incape universul meu

Și fără tine n-aș fi eu!

Frumoasă ești, ca visul sfânt

Ca dragostea, ca dulce cânt,

Sunt mii de fire ce ne leagă,

Iubită ești, tu, Maică dragă!



Măicuţei mele - Poezia de duminică

0 comentatori

Dofollow Blog