NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Scrisoare sincera de Valentine's Day

Scrisoare sincera de Valentine's Day

Scumpetea mea,


Este marti noaptea si stiu ca de obicei nu sarbatorim Valentine's Day. Vreau sa zic, am fost impreuna atata timp incat astfel de sarbatori imi par banale. Ce avem noi este mult mai profund. Dar am vrut sa iti scriu o scrisoare. Pentru a-ti spune cat de mult te apreciez.


Imi pare rau ca nu am reusit sa te fac se te simti bine. Ai fost alaturi de mine toti anii acestia, la bine si la rau, chiar si cand moartea ne-a despartit (si chiar si dupa ce ti-ai dat ultima suflare si te-ai albastrit, un drum la Microsoft si erai inapoi in bratele mele). Ai privit femei venind si plecand, te-ai prafuit cand eram foarte ocupat si i-ai reunit pe prietenii mei cei mai buni in clipele cele mai grele. Indiferent ca se crapa de ziua sau era miezul noptii, erai intotdeauna acolo sa ma consolezi.


Cateodata ma simt groaznic. Tu imi dai, imi dai, imi dai iar eu rpimesc fara macar sa iti multumesc. Mi-as dori sa te pot rasplati pentru tot ceea ce ai facut pentru mine. Am ras pana mi-au curs lacrimile, si am plans pana nu am mai avut lacrimi.Am aruncat lucruri, am sarit in sus de bucurie si chiar am adormit cu tine in noptile tarzii. Iar tu nu ai cerut nimic in schimb.


Faci parte din viata mea inca de cand eram copil. Ne-am dezvoltat impreuna si, curand, vam imbatrani impreuna. De la 8-biti pana la HD. A fost o calatorie fantastica. Iti aduci aminte cand am varsat limonada peste tot pe tine? Eram asa de nervos. Credeam ca nu o sa-mi mai spui nimic! Dar, dimineata urmatoare erai acolo. Gata sa ma duci in urmatoarea aventura. Amintirle noastre nu le voi uita niciodata si ma voi stradui sa mai am cat mai multe cu tine.


Astept cu nerabdare sa ne continuam viata impreuna. Capacitatea ta de a face lucruri ma va face sa fiu mandru de tine. Si cand voi avea copii (este in regula sa am copii, nu?) ei te vor iubi la fel ca mine. Le voi arata trecutul nostru, iar ei imi vor arata viitorul vostru. Te rog, ai grija de ei cum ai avut grija de mine. Nimeni altcineva nu e mai bun in a-i distra.


Incep sa fiu incoerent, dar nu ma pot opri. Cuvintele nu pot exprima ceea ce simt eu pentru tine. Iubirea este un cuvant insuficient. Pentru totdeauna suna ca niciodata. O imbratisare nu ar insemna nimic. Am invatat multe de la tine. Am vorbit cu altii despre tine. Sunt zile in care nu te pot scoate din mintea mea. Si serile in care alergam de la munca, pentru a-mi petrece noaptea cu tine. Stiu ca suna aiurea, dar chiar imi face placere sa stau pe canapea, aproape de tine. Este ciudat?


Imi doresc sa-ti pot arata ce mult insemni pentru mine. Nu cred ca voi putea vreodata sa te fac sa simti ceea ce simt eu pentru tine. Nimic nu ma face mai fericit. Trebuie sa plec. Ma asteapta prietena. Dar nu te ingrijora. Revin repede. Happy Valentine's Day.


Cu drag,


M


Sursa: mikedeas879


17 comentatori

Phidas Monday, February 13, 2012 at 12:38:00 PM GMT+2

Maine vreau sa-i dau papucii prietenei mele. :)

Friv Tuesday, February 14, 2012 at 10:15:00 AM GMT+2

hehe ce tare :))

Daniel Tuesday, February 14, 2012 at 9:25:00 PM GMT+2

Tare scrisoarea :))) cred ca o gramada de persoane au facut asa astazi,sau poate chiar de ieri si putine nu au facut :)).

Alex Tuesday, February 14, 2012 at 9:53:00 PM GMT+2

Foarte tare :))

Tzutzy Wednesday, February 15, 2012 at 10:40:00 AM GMT+2

asa vom ajunge toti

Ionel Wednesday, February 15, 2012 at 8:41:00 PM GMT+2

Cu ocazia sarbatoriri Dragobetelor vei veni cu o altfel de scrisoare?
Daca da, sunt curios cu ce mesaj vei veni.
Uneori e speciala zi chiar si pentru cei tineri, ii face sa isi aminteasca despre aenturile ce le-au avut..

NG`s Wednesday, February 15, 2012 at 10:57:00 PM GMT+2

Calculatorul si locul sau in viata noastra de zi cu zi a generat aceasta scrisoare, dependenta pare sa nu fie recunoscuta de noi.

Alina Thursday, February 16, 2012 at 12:13:00 AM GMT+2

Foarte tare !

Andrei Thursday, February 16, 2012 at 12:29:00 AM GMT+2

Foarte Frumos :X

Ionut Thursday, February 16, 2012 at 1:10:00 PM GMT+2

Interesanta scrisoare.

Teodor Decu Thursday, February 16, 2012 at 8:13:00 PM GMT+2

Frumos gest. Bine scris.

Alex Friday, February 17, 2012 at 1:09:00 AM GMT+2

:)) Cum ar fi sa ii dau prietenei mele scrisoara asta si sa-i zic "Stii, iubito, iarta-ma, nu era pentru tine, era pentru cealalta dragoste a mea: calculatorul" Pai ori eu ori calculatorul zburam pe geam, voi care credeti? :)

Unknown Friday, February 17, 2012 at 6:06:00 AM GMT+2

@alex Amandoi, si tu, si calculatorul. Desi ...
Ce este rau in a sublinia ceva ce oricum este evident?

Antonio Sunday, February 19, 2012 at 9:51:00 PM GMT+2

Unele scrisori ce-s prea sincere pot fi cam neplacute, motiv pentru care romatismul poate fi prea ireal uneori.

Krystyan Monday, February 20, 2012 at 7:11:00 AM GMT+2

Frumos!

stefan Wednesday, February 22, 2012 at 7:20:00 PM GMT+2

exact cum spune antonio, uneori prea multa sinceritate strica

Auras Saturday, February 25, 2012 at 4:37:00 PM GMT+2

In general romantici sunt asa cum sunt si cu persoanele diferite, a fi romantic pentru unii inseamna a minti.

Dofollow Blog