NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cele mai simple cure de slăbit

Discutam cu cineva, şi îmi spunea cât e de greu să fie slabă. Şi nu am reuşit să o fac să înţeleagă că este vorba doar de preconcepţiile sale.
Cel mai simplu, când vrei să slăbeşti e să rămână în farfurie un sfert din ceea ce obişnuieşti să mănânci. De ce? Corpul tău dacă primeşte mai mult decât are nevoie, depozitează. Unde? Simplu, acolo unde se pare că oglinda denaturează realitatea! Glumesc.
Singura diferenţă care trebuie să o faci, să o conştientizezi, este că mănânci o mâncare, şi nu că trebuie să te saturi din acea mâncare. E doar o treabă de exerciţiu şi ambiţie. La fel cum ai timp şi ambiţie să mă cauţi pe internet ca să mă înjuri că nu ştiu ce vorbesc, la fel poţi să îţi pui ambiţia la încercare şi să te abţii atunci când e pe terminate porţia, şi să spui că e îndeajuns.
Cealaltă reţetă... E un pic mai complicată, deşi în esenţă e simplă. Te uiţi foarte sincer la partener şi îi spui: "Mai slăbeşte-mă". Şi nu e o glumă. Multe persoane mănâncă excesiv doar pentru că mâncatul este modul de refulare. Care îi strică tot persoanei sale. Şi pentru ce? Pentru că nu poate discuta una sau alta? Nu cred că merită să recurgă la aşa ceva.

0 comentatori

Dofollow Blog